lördag 14 april 2012

I mitt vinterland

Igår var Mikan, Lina, Karin och Ida här på middag. Vi drack och åt gott, gjorde planer för sommaren och pratade ikapp oss om annat som hänt. Väldigt trevligt!

Lite mindre trevligt är förkylningen som satt klorna i mig. I morse när jag vaknade var den ännu värre, tror att min olust att skriva kan ha någonting med den att göra. Ska ändå ge det ett försök idag så får vi se vad som händer. Ska man skriva en bok ska man ju göra det trots förkylningar, skrivkramp och andra bortförklaringar...

Något annat som är mindre trevligt är detta:

Vad hände?!

3 kommentarer:

Lina S sa...

Tack igen för igår! Jag har lagt upp matbilderna ;) Hoppas ni får en mysig lör kväll! Kram

Jenny sa...

Så du lyckades inte klara dig undan den elaka dagisbacillen du heller. Vi ligger fortfarande förkylda, så det verkar aldrig vilja släppa.:-(

Andra intryck sa...

Hm, usch Jenny det där ville jag inte höra ;) Hoppas ni mår bättre idag!