måndag 28 januari 2013

#blogg100

Uppmärksammade bloggläsare har kanske upptäckt att alla mina inlägg från 23:e januari har etiketten #blogg100.

#blogg100 är en bloggutmaning som går ut på att skriva ett inlägg/dag i hundra dagar i rad. Om jag fick välja skulle dessa 100 inlägg beröra brännande ämnen, heta känslor och starka läsupplevelser, men med den amningshjärna jag just nu bär runt på kan det lika gärna bli allt annat än genomtänkta texter, men det kan ju vara intressant det också ;)

Vill ni läsa mer om utmaningen, kanske vill ni till och med haka på?, så hittar ni all information här.

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag har uppmärksammat det.. Rolig utmaning.. :)
dock ingenting jag kan vara med på som är sämst på att uppdatera.. haha..

Hoppas ni hade mysig helg ! kram

Anne Jonsson sa...

Kanske det, det låter kul! Den där amningshjärnan tycker jag verkar rätt kreativ... :-D