måndag 7 februari 2011

Början på veckan

Så var det måndag igen. Tycker egentligen inte att måndagar är speciellt jobbiga, men idag var jag fruktansvärt trött... Man kan ju undra varför ;) Tog mig iaf till ashtangayogan efter jobbet (trots att jag var rädd att jag skulle somna under passet, även om ni som tränar yoga vet att det är så gott som omöjligt) och fick massor av energi! Kände mig till och med lite smidigare än vanligt och klarade vissa övningar bättre än tidigare, kanske börjar träningen ge resultat =) Energin räckte till att laga mat, packa upp en låda och städa i köket. Men nu tog den slut.


Tacos måndagen till ära

Funderar på om det är dags att anmäla sig till ett lopp för att få fatt i motivationen. Kanske Vårruset vore något?

1 kommentar:

Lina sa...

Ska vi anmäla oss? Jag ska gå till gymmeå löpa nu men svårt att hitta nå riktigt bra motivation..haha....kram på dig!