onsdag 14 september 2011

Bokmässan - nedräkning!

Det är 1,5 vecka innan jag befinner mig på Bokmässan i Göteborg =) Det är någonting speciellt med de här dagarna, alla författare som befinner sig på ett och samma ställe, alla böcker som säljs överallt, föreläsningar, signeringar...

För första gången ska jag gå på seminarier, allra helst vill jag gå på Så blir du författare med Camilla Läckberg och Amanda Hellberg, det känns som ett seminarium för mig =)

Annars ska jag bara strosa omkring och samla på mig så mycket inspiration och tips som bara är möjligt!

4 kommentarer:

Erika sa...

Jippie Jaaa, det ska bli så kul att ni kommer!

Kram

Ida sa...

Tack så mycket!

Gud vad roligt med bokmässa, och Camilla Läckberg, kan tänka mig det är intressant..

Hanna Lans sa...

Just det seminariet ska jag också på. Och jag har lovat på Amandas blogg att jag ska skratta väldigt högt åt hennes skämt. ;)

Andra intryck sa...

Vad kul Hanna, då ses vi där! Jag ska också se till att skratta högt och länge ;)