onsdag 8 februari 2012

Konsten att hinna med så mycket som möjligt på en dag

Tidigt i morse var jag hos läkaren för att kontrollera mina leverfläckar, for därefter till jobbet och packade paket samt hade möten i en rasande fart fram till klockan 12. Då gick jag till gymmet och körde igenom det program vi introducerades för igår. (Note to self: vid träning på lunch bör mellanmål intagas)

Gick tillbaka till jobbet, åt lunch, fortsatte jobba till klockan slog 17. Åkte direkt till Slussen och där är jag nu. Ska äta något innan jag ska fortsätta dagen på en kurs som pågår till 22. Sen bär det hemåt för att släpa mig i säng. Hade gärna velat skriva och läsa lite ur Tistelblomman, men let's face it. Man hinner inte allt på en och samma dag, men man hinner bra mycket =)

1 kommentar:

Anneli Stålberg sa...

Mycket är tillräckligt bra :)