fredag 22 mars 2013

När drömmar slår in

Jo det händer, om och om igen. Nu har Ebba fått förlagsavtal och jag är jätteglad för hennes skull! Dessutom ger det mig en spark i baken, det går att lyckas, det gäller bara att vara tillräckligt envis.

Mamma är ute på promenad med Tuva i det iskalla men dock så soliga vädret, så jag har fått en stund för mig själv. Vad gör jag då av tiden? Städar... Tråkigt men alldeles nödvändigt. Nu blir det en stund framför datorn innan de kommer in igen.

Ni får ha en alldeles fantastisk fredag!

3 kommentarer:

Sara sa...

Det kommer hända för dig med. Det vet jag!
Kram

Ebba Range sa...

Tack för ditt fina inlägg.
Jag fick tidigt klart för mig att det är trägen som vinner och nu har det blivit just så.
Så jag måste hålla med dig att det gäller att vara tillräckligt envis.

Jag önskar att din egen strävan må leda dig till ett förlagsavtal - Lycka till!

Andra intryck sa...

Sara: Bästa du!

Ebba: Så kul att du - äntligen - fick avtal! Tack!