lördag 15 juni 2013

Blandad kompott

Igår kom Viktor och Lina förbi en stund innan de skulle på Summerburst. Vi drack lite champagne och såg hur vädret långsamt gick från soligt, till molnigt till fint igen. Som tyvärr blev åskväder precis när de gått. Martin och jag kraschade i soffan, i tryggt avstånd från ovädret.

Idag var jag först ute och sprang en runda på 6,5km. Målet var 7km men när jag fick håll redan efter 4 kändes 6,5 som rena vinsten! Martin åkte och lunchade med några vänner så jag och Tuva roade oss med att äta (Tuva), laga barnmat (jag)(för första gången, håller tummarna att hon gillar den!), ramla från sittande och slå i huvudet (Tuva, stackars liten), gå ut och gå och läsa en bok (jag). Resten av eftermiddagen tillbringade vi på balkongen med Viktor, Lina och Martin.

Vi avslutade hela dagen med att äta middag på Texas Longhorn med Helen, Jimmy och Bruce.

Men än är kvällen inte slut, nu ska jag sätta mig och skissa upp första delen av mitt manus!

Inga kommentarer: