torsdag 10 oktober 2013

Bloggutmaning

Av Anneli fick jag för ett tag sedan en bloggutmaning som gick ut på att svara på frågorna nedan, så här kommer det:

1. Vem inspirerade/uppmanade dig att börja blogga?
Jag hade haft tanken väldigt länge men det var inte förrän min vän Lina startade sin blogg som jag tog tag i det och började blogga.

2. Hur väljer du ämnen att blogga om?
Ibland läser jag någonting som jag vill kommentera, annars blir det mest om vardagliga ting, om Tuva och om mitt skrivande.

3. Vad vet de flesta inte om dig?
Hm... Kanske att jag är en väldigt dålig förlorare? Eller att jag bryr mig för mycket om vad folk tycker och tänker (och varje dag arbetar med att bry mig lite mindre).

4. Vilka tre ord beskriver din stil allra bäst?
Bloggstil? Klädstil? Vet inte stilen riktigt men mycket jeans, linne och kavaj blir det.

5. Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?
Vara med min familj och vänner, skriva, läsa, träna, dansa och äta god mat!


Jag skickar utmaningen vidare till Hanna, Ebba och Josefine.

Inga kommentarer: