torsdag 3 oktober 2013

Oktobertankar

Jag tänder ljus, njuter av röda och gula löv, dricker te och skriver. Och så jobbar jag lite (med Tuva hos superbra barnvakter), tränar och umgås med Tuva som är i en fantastisk fas just nu. Det är mys och upptäcktsfärd för hela slanten.

Jag läser om fem saker man ångrar när man dör och tänker att jag ska göra allt det där som de ångrar, för är det något jag inte vill så är det att ångra något när jag dör.

Sedan tänker jag att det är fantastiskt att vi har fyra årstider och att man verkligen borde ta tillvara på dem och att det är höst nu och därför borde jag göra allt det som man kan göra på hösten. Men vad gör man? Det får bli en lista som får bli ett annat inlägg.

Vad gör ni?

1 kommentar:

Anneli Stålberg sa...

Vilket härligt positivt inlägg! Jag njuter av det underbara vädret och redigerar. Kram!