tisdag 21 januari 2014

Sjukstugan fortsätter

När Tuva så smått blev bättre på söndagen insjuknade Martin... Så igår och idag jobbar jag hemifrån för att inte riskera att jag smittar någon på jobbet, om nu jag också råkar ut för detta elände. Det tog två dygn innan Martin blev sjuk, så ikväll skulle det i så fall vara min tur, men än så länge mår jag bra och jag håller alla tummar och tår att det förblir så.

Sista veckan har jag tappat glöden för skrivandet, den text jag har redigerat har känts platt och fått mig att tvivla om jag kan få ihop en intressant historia. Såg nyss på facebook att en vän fått sitt andra manus antaget och då kom inspirationen tillbaka. Skam den som ger sig, ikväll tar jag nya tag!

3 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Det kommer alltid kraft för nya tag. Kämpa på! Hoppas du slipper bli sjuk.
Kram!

Andra intryck sa...

Tack Anneli! Kram!

Lina S sa...

Hoppas du slapp bli magsjuk!! Trevlig lördag :) kram