torsdag 1 december 2011

December

Jag klev ut ur november och in i december. Det kändes lite som att lämna ett kaos för att gå in i lugnet. Jag har bestämt mig för att låta texten vara i en vecka eller två och sedan titta på den för att börja redigeringen. Läser just nu Amanda Hellbergs Döden på en blek häst (läs den, LÄS DEN!) och blir så inspirerad att skriva något spännande, mystiskt och övernaturligt. Vem vet, kanske blir det nästa projekt ;)

Igår var jag på en föreläsning med Emma Lindblom som Runday anordnade. Emma pratade om kost och träning och redde ut vad man bör äta om man tränar mycket, hur man bäst återhämtar sig och mycket annat. Mer om föreläsningen finns att läsa här.

I kväll dricker vi glögg och tar det lugnt. Jag laddar för morgondagen då det är dags för fest igen, närmare bestämt Julgalan på Globen =)

Hoppas ni har en trevlig torsdagkväll!

1 kommentar:

Anneli Stålberg sa...

Det är mysigt med december! Sedan vänder det och vi är på väg mot våren och sommaren igen :)