måndag 6 augusti 2012

Böcker lästa i juli

Semester innebär en hel del läsning och även om det blev mindre än jag trodde från början fick jag ändå ihop sex stycken:

- Snäcksamlarna, av Rosamunde Pilcher
- Anhörig, av Katerina Janouch (ljudbok)
- Tigerkvinnan, av Katerina Janouch
- 1Q84: andra boken, av Haruki Murakami
- Munken som sålde sin Ferrari, av Robin Sharma (ljudbok)
- Extremt högt och otroligt nära, av Jonathan Safran Foer

Det är första gången jag lyssnar på en ljudbok, detta tack vare att jag fick prova tjänsten Storytel i en månad. Ljudböcker är perfekta att lyssna på om man sitter länge i en bil, diskar eller dammsuger, men annars hade jag svårt att koncentrera mig på det jag lyssnade på. Ofta tänkte jag på annat och tappade bort mig i handlingen.

Av dessa böcker rekommenderar jag varmt Extremt högt och otroligt nära samt Munken som sålde sin Ferrari (jepp, trots att jag lyssnade på den som ljudbok).

3 kommentarer:

Bra Balans sa...

Jag läser Munken som sålde sin ferrari just nu, gillar den starkt än så länge och nu blev jag ännu mer taggad att läsa klart den snabbt :)

Andra intryck sa...

Kul! Jag tror jag behöver läsa den också, svårt att komma ihåg allt när man bara lyssnar.

REMY.CREDIT sa...

höver du ett lån? Skicka oss ett e-postmeddelande remy.credit111@gmail.com Skicka ett e-postmeddelande till remy.credit111@gmail.com Hej Hur mår du idag ?? Behöver du ett brådskande lån nu under de närmaste 6 - 12 timmarna nu utan stress eller dröjsmål REMY. CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag. Vi ger lån med 2% ränta, skicka ett mejl nu för dina brådskande lån Skicka ett e-postmeddelande, vi har ett lån till dig via e-post nu {remy.credit111@gmail.com} whatsapp: +46769618757 Skicka oss ett e -postmeddelande remy.credit111@gmail.com Vi har ett lån till dig REMY.INC