söndag 19 augusti 2012

Gårdagen

Vi började dagen i Nyköping med fika; hembakta, himmelska bullar! Som jag var mer koncentrerad på att äta upp än ta kort på, så finns tyvärr inga bildbevis. Givetvis fanns det även sju sorters kakor, så gott!

Jag fick äran att leka med Moa och hennes (Ellas? Gammelmormoderns?) dockor och spela Var ligger landet där man böjer bananerna, favvolåten, på mobilen ett oändligt antal gånger. Ni borde lyssna på den, en riktig hit ;)

Vi fortsatte med lunch på en grekisk restaurang där vi alla blev så mätta att vi avstyrde middagen.

Jenny var snäll att låna mig sina gravidkläder, så nu ska jag förhoppningsvis klara mig påklädd under hela graviditeten!

Moa och Ella















Det var en riktigt mysig lördag!

1 kommentar:

Anneli Stålberg sa...

Det låter riktigt härligt.