torsdag 9 maj 2013

Sommardagar!

Äntligen, äntligen!, är värmen här! Både igår och idag har jag fått kasta jackan och gå ute i t-shirt. Idag satte jag mig i shorts ute på balkongen och svettades! Svensk sommar när den är som bäst.

Tuva vaccinerades igår. Förutom att det gjorde ont i både henne och mig gick det väldigt bra. Efter vaccineringen satte vi oss i en park och hade det bra och mötte senare upp Christina för en promenad.

Idag har pappa och Calle varit barnvakt, men istället för att ta tillfället i akt och lata oss i det fina vädret städade (!) vi. Nästa lördag är det dop så det var lika bra att börja i tid. Jag hann även med en löprunda och av någon anledning gick det bättre att springa idag när solen sken =) Idag såg det ut så här:

Sträcka: 5 km
Tid: 30,23 min
Min/km: 06,04

Martin är ledig i morgon också, vilket är fantastiskt. Förhoppningsvis blir det ännu en fin dag i solen med paus för lite shopping inför dopet.

Go och glad!
Vi har det bra vi =)

1 kommentar:

Sara sa...

Ser härligt ut! :-) Snart ses vi igen- yay!!