lördag 31 augusti 2013

De senaste dagarna

Tuva och jag har varit i Enköping några dagar, därav blogg-pausen. Jag träffade tjejerna på middag en kväll medan mamma och pappa var barnvakt. Det bjöds på jättegod mat och trevligt sällskap. Alltid kul att bli lite uppdaterad =)

Vi hann även med en familjemiddag där det bland annat bjöds på svenska kräftor!

Med Max

Jaha? Vad ska jag göra med de här? 

Med Calle

Mmmm!

Med mormor

Idag var jag borta en sväng för att diskutera en väns manus, annars har vi hållit oss hemma. Tuvas framtänder har börjat titta fram och det märks att det gör ont. Hon fick ingen feber den här gången men hon är snorig, mer ledsen än vanligt och vill på inga som helst villkor gå och lägga sig. Idag har hon varit så trött att hon gråtit hysteriskt och endast kunnat koppla av om hon blev vaggad i famnen.

Nu ska jag ge mig på första skrivkurs-uppgiften! Hoppas ni har en trevlig lördagkväll!

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Härligt! Jag önskar dig en fin vecka.

Andra intryck sa...

Tack detsamma! Kram