lördag 24 augusti 2013

En fredagkväll

Jag är värdelös på att ljuga och brukar aldrig kunna vara tyst om roliga saker som jag planerat, därför var det extra roligt att jag lyckades överraska Martin igår med en middag! När han kom hem från jobbet var mamma här, redo att vara barnvakt åt Tuva. Jag och Martin gick till Grill där även Bruce och Issa väntade. Bruce fyllde år i onsdags så middagen var även en överraskning för honom =)

Födelsedagsbarnen
Vi åt oss alldeles för mätta och gick sedan vidare och tog en drink på stan. Vi festade till det ordentligt och gick hem så sent som.. wait for it... 23! ;)

Goda drinkar!
Tuva passade på att vakna vid 5 i morse, då var det väldigt tacksamt att hon sov inne hos mamma.Vi hörde dem äta frukost men låtsades fräckt sova vidare...

Sommaren fortsätter så idag tog mamma, jag och Tuva en lång promenad och åt lunch på Mälarpaviljongen innan hon åkte hem.

Nu sitter jag här och ska skriva 750 ord för att uppnå 30 000 ord i manuset. Martin är på bio och Tuva sover så nu är det bara jag och manuset!

Önskar er en trevlig kväll!

Inga kommentarer: