tisdag 22 november 2011

Bio och färgklick

Isabelle och jag livade upp denna tisdag genom att gå på bio, Breaking Dawn närmare bestämt. Jag har hört många negativa recensioner om den här filmen och jag har inte läst boken så därför var förväntningarna inte speciellt höga. Men, jag tyckte faktiskt den var bra. Den innehöll glädje, sorg, förväntan, förhoppning och humor. En hel del humor faktiskt, och det gillar jag =) En scen blev lite för fånig för min del, men om vi bortser från den så var den underhållande.

I helgen ska jag bort både fredag och lördag vilket betyder att jag måste klä upp mig, så på lunchen sprang jag och köpte på mig de mest färgglada kläder jag kunde hitta, fyra plagg kom jag hem med =) Förutom de ni ser på bilden köpte jag även en fantastisk mörkgrön tubtoppsklänning och en rosa kofta!

Hm, bilden gör de inte rättvisa, blusen är egentligen orange och linnet rosa.

2 kommentarer:

Helen sa...

Vad har hänt...oj så mycket färg :-)

Sara sa...

Jag tyckte också om filmen!:) Jag var på Twilight-maraton i helgen och såg alla 4 filmerna i sträck. Mååånga timmar i biografen med mååånga unga tjejer runt omkring mig;)