måndag 14 november 2011

Helgen som gick

I fredags åkte vi ner till Kalmar och hälsade på Jenny, Niklas och den här goa tjejen:

Moa i favoritfåtöljen

Moa och Jenny =) I februari blir Moa storasyster!

På lördagen åkte vi till deras sommarhus på Öland. Där blev det massor av bus och massor av mat =)

Mys!

Och bus! =)

För första gången i mitt liv åt jag kroppkakor, som faktiskt var riktigt gott!

Sedan bjöd Jenny på jättegod smörgåstårta

Vi gick promenader, gungade och hade trevligt. På kvällen var vi helt slut och somnade strax efter Så mycket bättre. Det är hårt att hänga med i en 1,5-årings tempo... ;)


Så här dimmigt var det hela lördagen. Om jag någonsin skriver en deckare vet jag var inspirationen ska komma ifrån...

En mycket trevlig helg helt enkelt =)

5 kommentarer:

Jenny sa...

Tack för en mycket trevlig helg som gick alldeles för fort. Hoppas att vi ses snart igen. Kram kram!

Ninas skrivarlya sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det. Och vad avundsjuk jag blir på den där smörgåstårtan! Den ser helt fantastisk ut! :)

Anneli Stålberg sa...

Åh, det ser så härligt ut alltihop! Jag älskar kroppkakor :)

Andra intryck sa...

Jenny: Tack själv! Vi får planera in en helg snart igen!

Nina: Den var fantastisk =)Skulle kunna äta en sådan en gång i veckan ;)

Anneli: De var faktiskt jättegoda, måste jag äta snart igen!

Lina S sa...

Så mysigt ni ser ut att ha haft det, sista bilden va riktigt scaaaary!