onsdag 4 januari 2012

Midnattsloppet

Några av de förväntningar jag hade på det nya året kommer inte att uppfyllas, så därför måste jag genast sätta upp nya!

Jag behöver ett mål som jag kan fokusera på, ett skrivmål har jag redan (berättar mer om det i ett annat inlägg), så därför tänkte jag sätta upp ett träningsmål. Sedan jag sprang midnattsloppet för några år sedan har jag velat springa det igen, så tror nog att det är dags nu. Det jag funderar lite på är vilken startgrupp jag ska anmäla mig till. I somras sprang jag milen på 57 minuter så i år måste jag vara kaxig och kunna pressa tiden ännu mer. Frågan är bara; hur kaxig? =)

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag vill också springa !! =))

Andra intryck sa...

Ida: Anmäl dig du med! Jag anmäler mig till första gruppen som springer mellan 50-55 min.