fredag 27 januari 2012

Min nya!

Jag har massor av väskor hemma, ändå kan jag inte låta bli att köpa nya. Man skulle kunna likna det vid en kraft som jag inte rår på, den är helt enkelt övermäktig.

De väskor jag har värdesätter jag så mycket så om det skulle brinna skulle de, förutom mina dagböcker och foton, vara det första jag räddade (nu har det iofs hänt och jag räddade varken det ena eller det andra, men ni fattar ;) ). Så när jag stötte på den här väskan på resan var det liksom meant to be. Som kärlek vid första ögonkastet, vem kan motstå?

Här är den:

5 kommentarer:

Ninas skrivarlya sa...

Men åh vilken fin väska! Vill också ha! :) Jag är också väsktokig och min man suckar djupt varje gång jag kommer hem med en ny väska... Hrrrm... Hehe...

Lovable sa...

Hej, Jag är ny läsare av din blogg. Hittade dig via Ninas Skrivarlya... Kan meddela att vi delar samma väskpassion (sen är jag galen i brudklänningar och bokskrivande som jag bloggar om också). Själv är jag relativt ny ägare till Roxanne från samma märke. Loving it! Vi ses i cybervärlden hoppas jag!Happy Friday to you!

Andra intryck sa...

Lovable: Vad kul! Var inne på din blogg och kikade, vad fin den är! Den kommer jag börja följa =)

Ninas skrivarlya: Ehum, jag känner igen det där... Men de får stå ut ;)

Anonym sa...

Underbara, fina Alexa från Mulberry. Kanske det bästa väskmärket ever =) Ha en trevlig helg!

Kram Erika

Agneta sa...

Den väskan är snygg! Jag valde mellan den och en annan modell. Den andra vann och fick följa med mig hem och jag har inte ångrat mig, men fasen vet om inte den du har är snyggast ändå!