måndag 26 mars 2012

Monday = Runday!

Snörade på mig joggingskorna och åkte till Karlberg efter jobbet. Det var varmare i luften och jag fick flashbacks från härliga Runday-kvällar från i somras =)

Jag valde Lisas pass; 800 m (i relativt snabbt tempo) + 200 m jogg + 200 m (snabbt tempo!), den här rundan skulle vi göra fyra gånger sedan avslutades passet med 200 m snabbt tempo * 4. Puh. Jag orkade en, (EN!) av de första sedan kortade jag ner 800:ingen till 400 m och slutade när jag hade de sista 200:ingarna kvar. Jag var slut.

Trots det var det fantastiskt att vara igång igen, att springa med det här gänget en vårdag är inte illa! Jag hoppas att vi kör det här passet igen om några månader, så att jag kan jämföra och se att formen faktiskt kan förbättras.

1 kommentar:

Josefine sa...

Hej!

Vilket skönt pass det lät som! Det kommer bli lättare och lättare ju fler gånger du kör det :)

Jag skulle vilja tipsa dig om fina smycken i silver och läder som jag säljer på www.jvalleytwig.se . Kika in där och hitta din favorit bland vårens favoriter vettja :)

Ha en skön vecka!
/Jossan