söndag 22 september 2013

Releasemingel

I torsdags hade jag äran att gå på ännu en releasefest, den här gången för Katarina Persson som skrivit boken 90 minuter.

Liksom Ebba Range har jag följt Katarina genom hennes blogg och på twitter. Jag träffade henne för första gången på debutantpicknicken, där jag passade på att både köpa boken och få den signerad =)

Det blev en jättetrevlig kväll, det är så roligt och oerhört inspirerande att träffa andra som skriver och få prata om manus, utgivning, genrer och allt annat som rör skrivandet.

Tyvärr har jag inga bilder alls från kvällen (måste verkligen, verkligen!, bli bättre på att fota), istället ger jag er Boken:



Tack Katarina för en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Visst är det härligt med releasefester, det känns så befriande att vissa lyckas ta sig igenom nyckelhålet och ge ut en bok.

Anneli Stålberg sa...

Härligt! Jag har också den boken.