måndag 10 februari 2014

En helg som flög förbi och releasefest för #Älskanoveller

Helgen flög förbi, Martins mamma fyllde 55 så hon och hennes man var här tillsammans med hennes föräldrar och firade. Det blev champagne, en liten tur på stan, spel och så avslutades allt på restaurang Griffins. Riktigt trevligt! Tuva tyckte det var så kul med besök!

Releasedatum för #Älskanoveller - 26 nyanser av Sverige närmar sig! Den 17 maj är det releasefest här i Stockholm, som jag missar på grund av konferens... Jaja, man kan inte få allt. Eva Ludvigsen har dock ordnat ytterligare en releasefest, men i Uppsala den 21:a maj så där tänker jag närvara.


Tänk att det kommer upp en titel på adlibris när man söker på mitt namn där. Surrealistiskt =)

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Det är en helt fantastisk känsla. Så tråkigt att vi inte får träffas den 17:e maj. Kram!

Jenny sa...

Åh! Synd att du inte kan vara med den 17 maj. :,(
Jag har inte sökt på mitt namn än på adlibris... kanske borde jag testa det. ;)