söndag 30 oktober 2011

Ett icke-existerande träningspass och ett boktips

Det är vad jag har att komma med en söndag som denna.

Steg upp för att börja dagen med Bikram-yoga, när jag kommer dit står det 15 personer UTANFÖR lokalen och väntar med yogamattor i högsta hugg. Dörren är låst och inte en skymt till instruktör någonstans. Sedan stod vi där och väntade. Och väntade. Tills klockan blev 9:55 (passet började 9:45), då kom en tjej och sa att det här var tredje gången det hände henne så då gav jag upp. Det blev ett varmt bad och städning istället. Nästan samma sak.

Resten av den här söndagen har jag läst Niceville. Kunde inte sluta förrän sista sidan var utläst, till och med Tack-sidorna slukade jag. Den var hur bra som helst! LÄS den!

Nu är det bara en dag kvar tills NaNoWrimo börjar... Jag laddar med att läsa istället för att skriva. Och passar på att titta på film. 'Timmarna' blir det härnäst.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: