måndag 10 oktober 2011

Måndag = löparskorna på

Har haft en fantastisk helg hos Sofia i Göteborg! Vi skålade i champagne, åt massor av god mat, strosade på stan, drack drinkar, gick promenad men mest av allt pratade vi. Vi har inte setts på två år så det fanns lite att prata om =)

Men nu är det måndag igen och tillbaka till vardagen. Som jag inte har så mycket emot, faktiskt. Idag var jag dock ordentligt seg på eftermiddagen och var så hääär nära (pyttelitet utrymme mellan tumme och pekfinger) att skippa löpningen och krypa upp i soffan istället. Men icke! Snörde på mig löparskorna och tog mig till Stadion där Runday väntade. Valde ett pass som varvade intervaller med backe och jag ångrar inte en sekund att jag gick dit! Har ni chansen att vara med, ta den! Charlotte, Lisa och Linn är otroligt kunniga och engagerade, helt plötsligt är tanken att springa ett krävande pass i det kyliga höstmörkret till och med lockande =)

Men OJ vad jag kommer ha träningsvärk i morgon. Ser ni någon som tar sig fram halvt krypande är det med stor sannolikhet jag... ;)

Inga kommentarer: