måndag 31 oktober 2011

I morgon smäller det!

Så var det dags. I morgon börjar det, ångesten har redan kommit krypande, den handlar mest om tid. Om att inte ha tid, att hitta tid och att få tiden att gå ihop. Har gett mig tusan på att det ska gå, även om det ska kosta mig blod, svett och tårar.

Så här dagen innan börjar jag redan tvivla på min berättelse; finns det tillräckligt att berätta, kommer den att hålla, är den läsvärd, originell, bra eller bara tråkig? Har en del scener uttänkta men är osäker på konflikten.

Den som läser får se. I morgon börjar det. NaNoWriMo.

3 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Men du ska ju inte tvivla på din berättelse ju, bara skrivaskrivaskriva! Oj, vad jag ser fram emot eftermiddagen, då smäller det här hos mig. Minst 1.667 ord högt. :)

Joanna Björkqvist sa...

Det kommer säkert att gå jättebra! Jag håller tummarna och är väldigt nyfiken på hur det kommer att gå längs vägen!

Lina S sa...

Lycka till vännen, du kan du! Kram