tisdag 20 november 2012

Inte på latsidan

Nej, bara för att jag är ledig ligger jag inte i sängen och jäser som man skulle kunna tro, nej jäsandet har 40st lussebullar fått stå för idag. Om de blev goda? Väldigt! Så pass att jag är förvånad själv ;) Tack och lov har jag lite disciplin, annars hade alla varit uppätna vid det här laget...

Idag har jag också läst igenom sju av de kapitel jag skrivit, bara sex kvar. I morgon ska jag skriva ned vad följande kapitel ska innehålla så att jag sedan bara kan sätta mig och skriva. Lite struktur är precis vad jag behöver.

Efter Leif Mannerströms recept

Lite på latsidan blev det också, här framför Project Runway

4 kommentarer:

Ida sa...

Oh vad gott med lussebullar !! Mysigt värre.. =)

Jenny sa...

Vi fick visst samma tanke idag. Gott blev det även här.:-) Kram!

Anneli Stålberg sa...

Oj vad du grejar! Vad duktig du är. Det kommer du att vara glad över när b-day kommer. Fast glöm inte att du behöver dina krafter när det är dags :)

Anne Jonsson sa...

Åh vilken mysig stund! Jag ser att du också har en MacBook..bästa datorn!
Bullarna ser bara sååååå goda ut. Här blir det lussebullebak nästa vecka :-)