torsdag 30 juni 2011

Effektiv eller bara dum

Vår nya hemsida släpps i morgon så därför har jag väldigt mycket att göra på jobbet. När det är så mycket att göra är inte huvudet riktigt med på eftermiddagarna, idag hade jag en väldigt bra tanke som gick ut på att väcka huvudet samtidigt som jag skulle vara effektiv. Eller något sånt. Summan av kardemumman blev att jag skulle springa hem. Jag skulle ju ändå träna och jag skulle ju ändå hem, så varför inte slå ihop det liksom? Strålande idé! Om det inte hade varit för medelhavsvärmen som letat sig hit. Det är sex km från mitt jobb och hem, det tog 40 minuter och jag var svettig som en gris. Men nu är jag ju tränad och klar och kan sätta mig på balkongen och dricka en bacardi breezer som någon lämnade kvar här på midsommar ;)

1 kommentar:

nillas liv på pinnen sa...

Jag har också tränat idag och jag säger bara: det var inte hälsosamt.