tisdag 30 augusti 2011

Trött tisdag

Idag har varit en alltför trött dag. Har haft en hel del att göra på jobbet, när det lugnade ner sig framåt 15:30 var all energi borta... Lite fikabröd gjorde att jag piggnade till, bara för att vara helt slut när jag kom hem. Tog mig i kragen och sprang en runda, sista träningstillfället innan lördag! Det var inte alls samma energi som igår men det gick hyfsat. Nu får det gå som det går, känns bra trots allt.

Onsdag-torsdag är jag på konferens med jobbet, sedan är det fredag igen och så helg =) Det blir en bra vecka detta!

2 kommentarer:

Ida sa...

Du är så duktig med träningen tjejen!

Jag har vart för jävla kass, kommer dö halvvägs.. haha..
Ska bli riktigt skoj på lördag iaf!

Lina S sa...

Nu närmar det sig, jag är så sjukt otränad, haha! Du har varit duktig du :))