söndag 29 januari 2012

Min söndag so far

Orkade simma 60 längder (25 m banor) innan jag gav upp, satt i bastun en stund innan jag drog mig hemåt. Det var en riktigt bra start på söndagen.

Sedan fortsatte jag dagen med att dammsuga. Jag hatar att dammsuga. Bara att släpa fram åbäket tar emot, sedan dra den runt när den trasslar in sig i sladden, springa fram och tillbaka för att byta kontakt, för att sedan, när dammsugningen är klar, upptäcka att man måste släpa fram den igen för att nya smulor och damm har lyckats lägga sig fint i hörnen under den korta tid man varit borta. Pina. Det finns en sak jag gillar dock. Det är när dammsugningen är klar, golven är fina och det är en evighet (några dagar iaf) tills den ska dras fram igen ;)

Därefter har jag hunnit med att se på film och strax ska jag sätta mig och skriva. Mer spännande än så blir det inte en dag som denna.

Inga kommentarer: