Visar inlägg med etikett tjejmilen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tjejmilen. Visa alla inlägg

söndag 4 september 2011

I did it!

Jag klarade det! Målet på Tjejmilen var under en timme och jag sprang i mål på 57:04! Det var trångt i början och slutet av loppet men annars gick det att springa i sitt eget tempo mestadels av vägen.
Hela gänget innan loppet

Det var fler än vi som skulle springa...

Rätt så nöjd efter målgången ;)


Hemma igen! Alla utförde vi ett jättebra lopp, grymt tjejer! Helen var tvungen att åka vidare men vi andra firade med hederlig utgång =)

Det hade inte kunnat bli bättre!

lördag 3 september 2011

Upp till bevis

Så var det dags! Tjejmilen är bara några timmar bort och prestationsångesten börjar komma krypande. De första tjejerna kommer hit om en timme, då börjar uppladdningen.

Äh, vädret är hur fint som helst och jag ska få umgås med några av de bästa tjejerna en hel helg, skit i prestationsångesten, nu kör vi!