torsdag 10 november 2011

Det här med november...

Jag har försökt, det har jag verkligen. Det är fantastiskt vackert när solen skiner och det är sådär lagom kallt och jag är verkligen tacksam över att det knappt har regnat en enda dag i november så här långt. Men.

Den här enorma tröttheten som gör att jag stänger av väckarklockan i sömnen, snoozar tre gånger och sedan ändå inte vill gå upp, för att sedan hänga kvar när jag väl stigit ur sängen och sedan finns kvar som ett moln över mig hela dagen tills jag ska gå och lägga mig igen, vad är det med den?

Jag tar en kopp kaffe till och hoppas att jag ska vakna till! ;)

3 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Mörkret är verkligen utmattande! Vi har haft tur med vädret hittils, men jag tycker att det ska bli härligt med en ljusfylld december och en härlig vår :)

Joanna Björkqvist sa...

Jag är så glad över att det varit så pass varmt och regnfritt den senaste tiden, men jag gillar inte mörkret... Fy så trist. Hoppas du får en fin fredag och kan sova ut ordentligt imorgon!

Andra intryck sa...

Anneli: Jag längtar också efter december, hoppas det kommer lite snö =)
Joanna: Nej, mörkret är jag ingen favorit av... Tack detsamma!