måndag 12 december 2011

Festmåltid

I vanlig ordning på måndagarna så var det Runday. Jag hade tagit på mig alldeles för mycket kläder så svettades som en gris i spåret och tyckte att de fyra kilometrarna kändes som milen. Men fram kom jag och då var det dags att köra 5*200m intervaller. De gick bättre! Kanske tack vare att jag tog av mig den tjocka jackan... ;) Det är alltid roligt att vara med på Rundays pass, ni som bor i Stockholm och vill börja springa, haka på nästa år!

På vägen hem fick jag ett sms där det stod att det blev makaroner och falukorv till middag. Inget konstigt med det tänkte jag och gick hem och möttes av detta:

Sallad till förrätt och ribs och pommes till huvudrätt!

Inte illa för en måndag =)

2 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Vilken underbar lyx! Hoppas ni njöt ordentligt!

Ninas skrivarlya sa...

Oj vad mysigt. Och gott! Mumma.